Planer för dagen

Idag händer följande för mig...

1. Jag ska åka och träffa min handläggare för ungdomsjobbsgarantin Marisa för första gången. Har endast pratat med henne via telefon innan. Hoppas att hon har lyckats gräva fram någon praktikplats för mig :)

2. Hämta upp Erika E och dra iväg till Alingsås för att utnyttja mina bonuscheckar.

3. Köpa med oss fika hem till Erika och hämta upp mina blommor på mammas jobb (ber om ursäkt för gårdagens inlägg, det va visst inte amaryllis utan någon grön växt som heter något med paraply...). Sedan ska Vi hem till Erika och mumsa i oss fika.

4. Efter det bär det av hem till mamma och pappa för att skotta deras uppfart, mamma sa att hon va ganska trött på det igår å jag har ju knappt skottat i år så då kan jag ju offra mig :)

5. Sen så tar planerna slut för min del tror jag.. Blir kanske en liten promenad med min bästis Fanny ikväll =)

Vad gillar ni den nya bloggen???

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-02 @ 13:38:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0