Nytt nytt nytt!!!

Har vart less på min gamla sida ett bra tag nu och kände att det va dax för något nytt!
Så letade upp en gratisdesign via google och fann att  Bloggdesign hade en ganska tuff header som passade in på mig ;) Den ju gratis och jag fick ta den bara jag länkade till deras hemsida så jag tänkte Why not och tog den :)
Det är säkert 1 000 till som har exakt likadan men vad bryr jag mig om det..Jag fick ändrat lite färger och textsnitt m.m och det duger ett tag framöver för mig iaf!

Min lilla mamma ringde tidigare idag och berättade att hon hade beställt två stora Amaryllis som jag och Wiktor ska få till våra fönster i tvrummet :)
Spännande för jag har aldrig haft något som ens liknar dessa innan!
Har du tips om hur man sköter dessa så klottra gärna ner det i kommentarer =)

(random bild på google.se)

Kommentarer
Postat av: jessicalillsmeds.se

Tackar!

Haft en bra start på veckan?

kram



http://jessicalillsmeds.se

2010-03-01 @ 17:54:34
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0