Nål i örat igen..

Vaknat tidigt idag med för om en timme så ska jag vara på jobbet igen! Jag tror aldrig att jag har längtat så mycket efter att få jobba som jag har gjort det senaste =)

Ikväll så blir det förmodligen ännu en nål i örat som jag ska gå med i 24 timmar. Större denna gången har jag hört.
Ska jag vara ärlig så börjar jag att bli lite nervös och ifrågasätter det där med voodoo/akupunktur lite.. Är det värt det? Har det blivit någon förändring?.. Jo lite kanske..

Ikväll blir det nog lugnt, en bra film och lite käk. Kanske någon tittar in?
Ska försöka hyra Bröllopsfotografen och se på. Den lilla snutt som jag såg hos Elin va riktigt bra!

Hoppas att du får en fin dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0