Loppis fynd

Fanny, Frida och jag va ju på loppisen idag och köpte några fina fynd. Wiktor hakade inte på då ove och ludwig skulle komma med lite saker.

Jag fick två fina dukar för 10 kr st av Fanny / Frida =)

Det blev en vårduk med fina ljusa påskfärger som inte matchar varken mattan eller filten men som jag blev helt
förälskad i med en gång.


(klicka för att förstora)

Och till köket..




De är inte strukna innan så det får ni ha överseende med. Men visst är de fina :D


Till middag blev det ungsgrattinerad falukorv med makaroner =)


Alla har ju olika emellan snitten men jag kör på pappas med senap och saltgurka samt några strängar med ketschup innan man lägger på den skivade osten. Jag har även på pizzakrydda för mera smak. In i ugnen 200 grader i ca 20-30 min :)

...................................................................................................................................................................

Ikväll låter det som att det kanske blir Terassen i Falköping eller Casa i Nossebro (Dead by April eller ja, två i bandet) ska ju till Nossebro. Ringde å frågade nyss.. Då blir det ju inte lika roligt. Kanske kör några låtar i playback? skoj :(

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Ibland kan man fynda på loppis!

Du syr inte egna dukar då? :)

2010-03-21 @ 22:50:26
URL: http://gaymasen.se
Postat av: :/

PAPPAS RECEPT??? Nehe du det är MIIITTT!!!!:PPP

2010-03-21 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0