Lite smått å gått

Oj va ont i fötterna jag har haft idag! Fy!... Men jag ringde till chefen och bad dem att beställa nya!
Blir inte de bättre så ska jag skaffa inlägg(en extra mjuk sula). Det borde hjälpa.

Ska jobba den 8 April på Järnia med.. Chefen där har ringt i ett om de. Så idag efter jobbet så tog jag tag i det och ringde runt!
Har vart på Apoteket och inhandlat lactrase*stavas?* ( alltså tabletter för laktosintilleranta eller för dem med mjölkmage ). Det kan behövas nu till helgen, de e ju påsk å allt ;P
Sen så va jag och Wiktor å inhandlade lite olika fröer på Molins Garden idag med som jag har planterat i mina otroligt fula och alldagliga plast krukor. Men i alla fall! Så ska jag försöka mig på att odla körsbärstomater, dill, gräslök och persilja.
Så till sommaren så blir det upp till bevis om jag har gröna fingrar eller ej. Ska även testa att odla solroser.. Ja jag vet..Det är inte förän i slutet av maj som man ska börja med dem men jag kan väl få exprimentera lite ;)

Imorgon så blir det jobb och sedan förfest eller middag med vänner innan man trar till Tånga hed i Vårgårda för att bugga fram till 1 på natten/morgonen :P De Du!

Fast nu så ska jag lyssna på en ljudbok Stolthet och fördom av Jane Austen fast på Engelska (måste ju hålla igång språket lite :P)
Sov så gott!

Glad Påsk! om jag inte hinner skriva någe mer innan dess ;O

(bild ifrån fjolåret)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0