Libresse tävling

Jag är med i en tävling om att vinna en väska via Libresse...

1;a -3:e pris: är en designad väska finns olika att välja emellan.
4-5:e Pris: Juicy Couture EdP 30 ml (värde 650 kr).
Xpress your style


Rösta här JESSICA heter jag :)
Du får gärna rösta på mig om du känner för det. Då skulle jag bli glad =)
Tänkte bara skriva detta som en kul grej å se ifall man kan vinna något?

Om du följer denna länken " Libresse "  så kan du vara med och tävla själv =)
Detta är alltså inget som jag står för utan fick ett mejl om detta och tänkte att du kanske också ville tävla lite :)
Instruktioner om tävlingen finner du på sidan. Glöm inte att välja en väska..


Tävlingen pågår t.o.m. 2010-04-05. Vinnaren kontaktas av Libresse och presenteras på sajten efter tävlingens slut. Juryn består av representanter från webbyrån Creuna samt SCA Personal Care AB.


Lycka till!


Kommentarer
Postat av: The Twilight Series

Hejhej!

Vi är fyra tjejer som driver en blogg om Twilightserien!

Kika gärna in och lägg gärna till oss på Bloglovin, men det är inget tvång!



Ha en fortsatt bra kväll!

Kram

TTS

2010-03-18 @ 19:34:19
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0