Jag älskar mig själv! Tack :)

Jag har precis kollat igenom tre klipp av en fantastisk kille som större delen av sitt liv vill och kommer att bevisa för människor (så som Du och jag) att det inte finns någon hinder i världen som stoppar dig mer än du själv, din fantasi sätter gränserna. Att Du tror att ditt liv är ett helvete bara för att du bråkar med en kompis/föräldrar/pojkvän eller någon annan.

Denna killen är född utan varken ben eller armar och åker runt och håller föredrag i skolor och på företag.
Det ända han vill är att vi ska älska oss själva och inte låta någon trycka ner en.

Killen heter Nick Vujicic
Du vill se denna!




Mikael Andersson (går att hitta klipp på youtube.com)heter en kille ifrån Sverige som också reser runt och berättar om sitt liv utan armar och ben.
Min pojkvän fick äran att lyssna på honom via sitt jobb. Får jag chansen så skulle jag lätt åka och lyssna på någon av dessa killar.

Det är helt otroligt hur mycket jag gnäller för egentligen en skitsak, jämfört med va dessa killar får gå igenom och ändå slutar med ett stort leendé..

Så jag tänker avsluta detta med att säga att jag är glad för den jag är! Det kunde vart värre!
Jag älskar mig själv!

Kommentarer
Postat av: simone

åhharregud vilken fantastisk människa! :O

2010-03-23 @ 10:31:49
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0