Guldfeber

Kollade på reprisen av Guldfeber med Erik och Mackan igår.
Både jag och Wiktor fastnade för låten som Erik sjöng in "Jag kallar dig Marie".
Tänkte bara kolla om den fanns uppe på youtube redan och klart att den gjorde det.. Det är en riktig logé låt detta :P



Vet dock inte om Mackans låt va någe vidare men som ringsignal så kanske den slår egenom...
Det är ju en smaksak...



Nu håller Wiktor på att lagat kvällsmat som jag ska avnjuta sedan! Det blir Ugnsgrattinerad falukorv med ris eller makaroner.. Och självklart så ska vi kolla på "Halv åtta hemma hos mig" på tv4. Tycker synd om de som har missat Helges goa kommentarer.. Det är ju han som gör hela programmet! You go Helge skoog!

Wiktor ropade nu att det visst va Erik och mackan ikväll igen på kanal 6 kl 20.00 så är du sugen på att se hur det går med deras försök emot miljonerna så bänka dig framför tv;n då ;)

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0