Got2b

Okej, jag var bara tvungen att testa hårprodukterna som jag köpte igår. (ses i tidigare inlägg idag)
Och jag tyckte att resultatet blev enastående! Dock så ligger min kamera hemma hos Madde B sen helgens bravader så jag har inget bevis, tyvärr!
Men så fort jag får hem kameran och orkar lägga ner lite tid på håret igen så ska ni få se ;)

Nu har jag hunnit tvätta två tvättar, diskat, lagat mat, bytt och vädrat täcke och kuddar. Nu så ska jag sätta igång med att vädra mattorna, noppra soffan så den blir fri ifrån katthår. Efter det så blir det damsuga och moppa golvet. Det sista blir att tvätta fönstrena. Fick ett tips av mamma att jag inte ska göra det i direkt solljus för då blir det ränder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0