En snabbis...

Okej här kommer en snabb uppdatering..

Idag jobbade jag 7-11.15 vi fick upp en speedad fart. Med andra ord så jobbade vi grymt snabbt och fick gå hem redan innan lunch. (När jag menar Vi, så är det Jag och Martin. Vi blev anställda samtidigt och har jobbat ihop i tre dagar. Riktigt bra team)

Sen bar det av hemåt lagom till att laga middag till wiktor och mig. Efter det så slocknade jag så fort jag la huvudet på kudden. Sov tills Wiktor kom hem igen runt 16-tiden.
Vi åkte iväg och hämtade hem min bil innan vi stack till Alingsås för att lämna igen hyrbilen. Det blev en mysig middag på kinarestaurangen på torget i Alingsås med innan vi tog tåget hem.
Proppmätt, glad, trött och nyfiken på vad morgondagen har att erbjuda.
Nu blir det halv åtta hemma hos mig och allas den mysiga helge skoog :D

Ha de fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0