Äntligen!+nostalgi

Jag har letat som en dåre, eller a kanske inte som en dåre. Men ganska mycket efter någon som kan åka med mig och hämta hyrbilen som jag ska få låna nu i några dagar framöver.
Å äntligen, Linda idag du är bäst!

Nu är jag grymt nyfiken på vad det blir för en bil som jag ska få låna. Eftersom jag bad om den minsta de har (mindre risk att köra in i något) så börjar jag också bli orolig för att det kanske är en sån där som bara kommer upp i 45 km.. Ni vet de minsta med varningstriangel i bak som alltid ska ta upp halva vägen istället för att köra intill kanten.. Pust! Ne då blir jag nog arg.
Fast när jag kollar bilarna som de har nu så blir det nog en Clio som verkar vara den minsta. Så jag behöver inte vara så orolig :)

Nepp, nu ska jag försöka mig på att göra något nyttigt. Ska en sväng till banken idag för att göra lite ärenden.
Startade dagen med 30 situps igen ;)

Kolla nostalgiklippen i de två tidigare inläggen... Visst va det läääänge sedan :P
Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0