Äntligen!

Kl 12:00 så är vi fria ifrån vår förra lägenhet!
Nu kan vi lägg all vår tid och våra pengar på den nya som både jag och Wiktor har blivit kära i! Så otroligt skönt!
Nu kan inget gå fel längre, bara att slänga på sig lite kläder och kila bort till H bostäder och lämna nycklarna. Jo kanske om någon bil slirar till och kör på mig eller liknande? Men sån otur kan väl inte världens lyckligaste tjej/kvinna ha idag!

Ska iaf iväg nu! och efter det så ska jag koka lite varm oboy och värma en saftig bulle och sätta mig vid datorn för att endast söka jobb. Men känner på något sätt på mig att detta kommer att vara min turdag! =D

Många goa kramar ifrån mig!

Kommentarer
Postat av: Markus

Haha oh ja, nu är det bara en dryg månad kvar tills det börjar sändas i USA igen :D

2010-03-01 @ 11:00:46
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0