Åh.. Denna väntan!

Okej, jag sa skrev ju igår att det kanske skulle bli en bra dag, och det blev det :) Det blev alltså hamburgare ;).
Denna dag är mera jobbig! Nu så måste jag sitta hemma och vänta på ett svar och det kan komma om tre timmar, några dagar, någon vecka!
Jag är inte med barn! och jag väntar inte på något besked ifrån någon doktor!.. Säger jag att jag är arbetslös så kanske det dyker upp en liten glödlampa ovanför huvudet :P

Om man säger så här...Mina långa fina naglar har börjat krympa, så jag måste nog åka iväg och köpa sånt där stop och väx. Appropå det så drack jag nästan sånt när jag va liten :P haha ^^ det fungerade alltså inte på mig. Men vem vet? Det kanske gör någon nytta nu :D

Wiktor är tillbaka på jobbet igen efter magont som han har haft i 2 dagar, stackarn! Så nu ska jag in i mitt underbara lilla kök och laga till någon god middag.. Funderar på att göra ungsgrattinerad falukorv med mos.. inte min största favorit men det är Wiktor värd efter dessa två dagar :)
See yaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0