Ovetande? och Otursdag? Avgör själv!

Jag gillar verkligen inte att vara ovetande!
Efter en halv dag så blev jag utlånad till en annan hall där jag jobbar in i det sista..Strax efter dagens slut så kommer två jobbarkompisar fram till mig och berättar att det ska komma en ny manpower till min grupp...
Det roliga är att vi är så många som jobbar just nu att det inte får plats en till.
Med andra ord så kanske jag skickas till en annan hall :/  Då kommer jag verkligen att sakna alla mina goa kollegor.

... Men... Det kan också vara så att en av mina kollegor som är utefter en annan tjänst kommer att få den och att de snabbt behöver lära upp någon ny tills vidare. Det är vad jag vekligen önskar och hoppas på i nuläget!

Just nu så beter sig min hjärna som något liknande big beng.... Vad ska jag tro? huvudvärk, oro, nervositet..

Har haft en otursdag hela denna dagen.

1 När jag va hos frissan i fredags så upptäckte jag inte att hon klippte mig ojämnt. (ska återgärdas ikväll)
2 Ramlar i trappan på väg upp till fikarummet!
3 Fick en ganska fin och stor stålflis i handen innan fikarasten(som tog 10 min att få ut. Blir smått yr så fort jag får se en)
4 va klumpig och såg inte att det va överfullt på bandet innan jag skulle knuffa lådorna lite bakåt för att hissa upp två stycken av dem..Boom, krash, Brak!
Som om inte de vore pinsamt! Tro fan att ett gäng ifrån centerpartiet står brevid och får information om just den linen! *Pust*....

å för det femte, någon ny ska komma till jobbet... Det har nog inte riktigt gått in i skallen att en manpower kastas hit och dit och att jag har haft fruktansvärt tur som har fått vart på ett å samma ställe i 2-3 månader.

Så är det något otrevligt, jobbigt eller något annat som kan få mig dag att bli något värre så ut med de nu! Är ändå nästan nere på botten å skrapar.

NU VILL JAG BARA ATT DENNA DAGEN SKA TA SLUT! PUNKT SLUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0