Oj oj oj

Oj oj oj  vad mina läsarsiffror sjunker.
Kanske dags att börja uppdattera bloggen lite oftare igen!

Då kör vi!
Idag har det gått ganska knasigt till på jobbet. Sammanlagt så har jag nog jobbat 6 av 8 timmar..
Just nu så har jag börjat träna upp på ännu en ny lina inför sommaren. Har vart på tre stycker på bara två dagar.
Det är både positivt och negativt.
Det positiva är att jag får lära mig mer än de flesta manpowers och att det är roligt att inte bara stå still på en enda lina.
Det negativa är att jag tappar allt lika fort igen eftersom jag knappt får stå mer än några timmar på varje. Med andra ord så går det in i hjärna men lika fort ut..
Idag så har jag som tur é bara vart på två utav dem nya och pendlat emellan dem för att den ena som är relativt ny krånglade. Och Jag tror att jag börjar få in snittsen på de ( eller va man nu säger, det går bra nu).

Underbart = Underlivet är bart!

Dagens vits ifrån en gubbe på jobbet :)

Försöker att hälla i mig en redbull nu med för att orka hålla mig vaken på eftermiddagens kalas.
Blä, säger jag bara! Det finns bara en sak som redbull fungerar med och det är jäger!!!

Till helgen(Fredag el Lördag) är jag grymt sugen på att åka till Alingsås och potatisfestivalen.
Någon mer som vill/ska dit?

Nepp kanske bäst att hoppa in i duchen nu så Wiktor slipper tjöta på mig om att skynda mig.
Ha en underbart (Underlivet är bart) dag! ;P
Haha nu va jag allt rolig va. O_0


Ja just det! 10 dagar kvar till midssommar! Något planerat? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0