Kanonkul!

Jag hade riktigt kul på jobbet igår kväll! Jag fick jobba med Bassri och Anders två helgoa killar som verkligen fick kvällen att bara rusa fram :)
Förutom att jobba så hade vi roliga diskutioner om allt emellan himmel och jord, de flesta handlade väl om hur basri hade skojat och lurat folk :P
Runt 19 tiden så började vi klistra lappar på varandras ryggar i hemlighet givetvis. Å de va hur kul som helst!
Närmare 23 så skulle bassri visa mig något. vi ställde oss rygg emot rygg å helt plötsligt va jag uppe i luften och sprattlade med benen. Han sa att det va bra för ryggen. Sen hoppade jag av med en sån fart att jagflög in i arbetsbänken och slog i mitt lillfinger.. Som fortfarande gör ont idag :S Men men det går väl över i sinom tid :)

Ser fram emot kvällen då jag ska tillbringa den på jobbet igen!

Nu ska jag gå ut på balkongen och sola mig lite å kanske läsa klart min bok :)
Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0