hum..å tävling.

Skriver bara lite snabbt här idag.
Ska strax iväg till jobbet.

Stod å lagade mat i nästan en hel timma och väntade med att äta för att ha en mysig lunch tillsammans med min pojkvän när han plötsligt inte dyker upp :/
Jag väntar å väntar... Hepp.. Fick käka själv idag.. Runt 12:50 ringer han och berättar att han har suttit i ett möte som tog längre tid än väntat :/ och att han hade vart å tatt en korv på stationsgrillen. Aja mer god mat till mig!

Har lyckats läsa lite mer än en halv bok som självklart handlar om vampyrer. Det pinsamaste är att den stod under rubriken ungdomsböcker på bokia :/ Men ska man ha en bra fantasibok så är det väl där man ska leta? 21 år å kollar på böcker för 13-16 åringar! HAHAHA^^

Nepp nu måste jag fixa iordning mig... Ska förhoppningsvis hinna med lite ärenden inna jag drar till jobbet!
Ha de fint!

PS. Ännu en trevlig tävling på FATTYBOM´s bloggsida! kolla in vettja!
Kanske kan man vinna denna gången? avslutast på onsdag! D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0