Tre dagar i Göteborg!... forts....igen.

Nu har vi precis anlänt till Hotell Opera igen efter en helkväll på liseberg.


Vi åkte lisebergsbarnan (Ringlinjen) Gratis med Gbg-passet!
Wiktor skulle se skum ut.. hum..

Vi kollade på Carl Einar häckner (stavas?)

Helt okej show för de som är sugna att se årets upplaga av hans trolleritrix.

Vi gick vidare och jag lyckades kamma hem några vinster.
Gav bort en center till en familj som såg så sugna ut.. Vägrade öppna Geishan. Den är min ;)
Vi spelade lite typ bordshockey. Siffrorna blev 6-3, 6-0 till Wiktor :/.

Efter några försök och nån hundralapp hit och dit så fick jag min lilla samling med en jäddrans massa godis! Det roligaste är ju att vinna men just nu känns det bara som att det räcker att titta på det för att bli less på allt gotti gott!
Passa på att komma å kolla på film eller nått när vi väl kommer hem säger ja bara ;P (erbudande till endast bekanta)

Smarrigt värre eller va säger ni?

Nu ska vi ner å ta ett glas vin/öl cola drink? ärsh de blir va de blir =)
Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0