Vinterland

Promenad med Fanny och Bernad
Snöigt ute fortfarande
Matlagning- Ska laga mat åt Wiktor som han kan käka när han kommer hem på lunchen
Baka- Linda kommer vid lunch och vi ska baka bröd hela dagen lång :P

Idag har jag vart på promenad med Fanny och Bernard
Runt 12 kom Linda hem och kollade på den nya lägenheten samt bakade bröd, 34 st blev det och Kladdmuffins med mig, riktigt trevligt :)
Wiktor åt hemma för första gången på lunchen. Det känns som att det kan bli en tradition.
Fanny och Adde kom hem och smaskade på mina nygräddade tekakor och de verka lyckade så jag är nöjd :)

nu ska jag njuta av en bra film innan sängen kallar :) Sov gott!


Här kommer lite snöbilder som togs igår (med min kamera som jag fick av Wiktor i julklapp) när jag va ute och gick med Linda :)

Linda
Linda
Jag


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilka härliga bilder :)

2010-01-14 @ 17:00:29
URL: http://ozzylda.blogg.se/
Postat av: Jessie* Bloggägaren.

Tack Matilda =)

2010-01-14 @ 18:16:06
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0