Vilken dag!

Upp 06:05 för att en kvart senare infinna mig på tågstationen för att hämta ett svart överkast till sängen som mamma köpt åt mig.
Det är väldigt mycket folk ute runt den tiden. Visseligen så ska de ju åka tåg till jobbet och det kan ju ta sin tid men ändå.
Halv-död (skittrött) så vinkar jag av mamma och träffar på både Maria M och Fanny samt hinner med att vinka av wiktor innan han ska till jobbet.

Sen kan resten fram tills nu bara beskrivas med två ord : Lättlurad och överkänslig.
Mer tänker jag inte säga.. eller jo gick på ett ganska sjukt skämt och japp jag känner mig finally som en dum blondin å glöm inte överkänslig.

Nu när det är över så ska jag faktiskt ta en stor klunk Sprite läsk. Och sedan sätta igång med städningen!
btw älskar när nisse(min katt) ligger framför tangentbordet och lever sig in i sina drömmar. Han riktigt springer och sniffar. Tror han jagar en levande mus..Fast han aldrig har sett någon innan :P

Nepp ska gå nu! ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0