Tråkig dag

Har haft en riktig tråkig dag idag.
Har intre riktigt haft ork till något känns det som :/... Visseligen har jag haft ont i magen, måste ha varit kycklingen som inte vart helt å hållet tillagad.
Men det ska det bli ändring på imorgon hoppas jag. Vet inte än vad jag ska hitta på men något blir det väl!

Har väl inget mer att säga idag tyvärr... Sofia och Madde J var här en sväng förut och tjötade lite. Håller på att läsa en av mina vampyrböcker inte tvilightserien utan de som jag köpte sist i borås. Men utöver det så har det vart så gott som dött här hemma idag.

En bild säger mer än 1000 ord.. Okej.. Såhär känner jag mig, avgör själva..
Pablo

Hoppas att du har gjort något trevligt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0