There and back again

Nu ska jag strax en sväng till Alingsås för att fixa min söndriga nagel som gick av vid flytten, det kommer att kosta 80 kr men det är det helt klart värt.
Efter det så ska jag ta en sväng förbi Rusta för att kolla in tapeter ( om nu Rusta finns i Alingsås? ) Komiskt egentligen.. Jobbat där i ett helt år men har nada koll på vilka affärer det finns där .. Haha

Sedan ska jag hem och avnjuta en stor mugg varm choklad och någon bra film :D

I eftermiddag blir det en tripp till Borås med Wiktor och Fanny :)

Vad ska du hitta på?

Kommentarer
Postat av: Madde

Rusta finns inte i alingsås. Men det finns i Borås & partille. :)

2010-01-11 @ 10:26:21
Postat av: Jessie* Bloggägaren.

Hehe, jo jag märkte det :P

2010-01-11 @ 16:08:32
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0