Sent uppe idag

Vaknade väldigt sent idag, så sent att jag till och med skäms över det.
När jag väl hade vaknat till så märkte jag att jag hade en flis, världens minsta men ändå! Jag och flisar går abslout inte ihop! Med andra ord blev jag svimfärdig och fick gå ner till Fanny för hjälp.
Vi fick ut den men ursh va hemskt det är :S

Nu har jag iaf hunnit med att laga mat till Wiktor på hans lunch och handlat har jag gjort med så nu är det bara att sätta igång med bakning. Idag blir det bullar och kanske en satts med bröddeg med.

Här kommer en bild som inte har något med bakning att göra men måste bara visa vad vi åt här om dagen.
Lyxigt men allt som allt så kostade det under 100 kr ;)
Rostbiff, Potatis, Paprika, Champinjoner, kebabsås och ruccolasallad. Mumsigt värre!

 

Nepp, nu får jag sätta igång med bakningen! Ha de fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0