Mysdag+pratande djur

Idag kommer det att bli en riktig mysdag.

Vaknade sent som vanligt nu för tiden. Sedan kom Erika E och Anna(Erikas syster) på besök för att kolla in den nya lägenheten. Jag fick en söt lite orchide av dem :) Tack!

Sedan kom Fanny en sväng innan hon skulle vidare och åt lite makaroner och köttfärshsås. Mumma!
Nu tänkte jag spela lite på betapet.se(gratissajt Alfapet) hur kul som helst!
Efter det så ska jag diska och dra över golvet med damsugan.

Någon gång i eftermiddag så skulle Fanny komma förbi igen så då blir det väl en liten promenad annars så ska jag ta det ganska lugnt.

Kolla gärna Youtube klippet under med pratande djur :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Krya på dig plutten:)

2010-01-25 @ 16:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0