Lyckad nyår =)

Lyckad nyår :)

Tack för det tjejer och killar.
Morgonen började med att jag och Elin gick en promenad. Sen åkte jag, henke och Wiktor in till Alingsås där jag skulle fixa naglar (som fortfarande är jättefina!) De va å shoppade medans jag gjorde detta.
På hemvägen så hämtade vi upp Johan (min kusin) som var med och firade nyår med oss :)

Sedan bar det av till Fanny där hon och Frida blev sminkade av moi! Jättenöjd men som Adde säger de är lika fina utan smink :) Frida Firade nyår på bortaplan så hon blev uphämtad av Jens ganska så snart.
En liten stund innan hon åkte så kom även Sofia och var med oss under kvällens gång.

Sedan bar det av till Elin där förfesten redan va igång :) Riktigt trevligt och lagom mycket folk för en förfest :)
Runt 23.30 begav vi oss till nyårsfesten hemma hos Sanne och Jesper, det blev dans, sång och nyårsraketer som smällde alldeles för nära hustaket :O Men ingen kom till skada som tur va :)

Festen höll igång till ca 2 på natten innan vi började bege oss hem till Fanny där killarna skulle kolla in lägenheten och offeciellt så var Johan den första personen som har däckat i vår nya lägenhet.
Sedan gick vi hem till vår stökiga lägenhet. Vi somnade nog inte förrän 4- 5 på morgonen!

Det jag kommer ihåg mest är att jag ena stunden står på marken och ropar gott nytt år och andra stunden flyger jag i luften.. Henke och Adde.. Tredje stunden så snubblar adde och helt plötsligt flyger fanny över mig och alla 4 ligger begravda i snön.. Kul va de :P
Detta va nyår i korta drag.

Bilden nedan visar hur nära raketen smällde (Taget av min nya kamera)
Man kan se suddiga bilder av huvuden så kan ni förstå att det va nära..

Fråga mig inte vem som skötte raketerna?  Men fint va det!



Lugn dag idag!
Hyrde film Proposhal och käkade pizza hos Fanny.
Har vart helt slut men sov nog bort bakfyllan som tur va .)
Nu ska jag nog ställa mig och packa ner saker i banankartonger som jag va och hämtade på ica tidigare.

Imorgon ska det flyttas!! :D
God fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, jag har kort när ni ligger i snödrivan ;) Och förresten var det fyllot Tobbe som skötte raketerna :P

2010-01-02 @ 23:04:03
URL: http://ozzylda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0