Kalas :)

Dagen börjar ganska segt men ändå ganska skönt!
Förutom denna paus så ligger jag och läser en av vampyrböckerna i min otroligt härliga morgonrock.
Kommer att läsa några sidor till i den, sen så ska jag försöka att ta mig ner till ica det är ju såååå "långt" haha.
Jäst och pärondricka ska inhandlas och om jag känner för det idag så blir det mera brödbakning.

Ikväll så ska jag och Wiktor hem till hans lillebrorsa på kalas/familjemiddag och käka mumsiga varma mackor efter det s¨vet jag inte riktigt vad som händer. Ska fråga Elin om hon vill lära mig att spela "Stand by me" på gurran.

Japp det va min dag i stora drag. Huvudvärken och magont som jag hade igår är som bortblåst så idag mår jag fint!
Är gött sugen på att se AVATAR... Någon som har sett den? vilket betyg hamnar den på 1-10?

Ha de

Kommentarer
Postat av: Fanny

Mjau mjau:) Kan nog bli Avatar i möra du:P

2010-01-15 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0