Jessicas "i-landsproblem" idag.

Ett problem som jag tror att de flesta har när de har flyttat...
JAG MÅSTE KÖPA EN TVÄTTKORG..
Och nej inte vad som hellst, jag har krav också:
*Den ska vara snygg och i trä (helst flätat eller liknande)
*Inte allt för dyr
* Ganska stor
*Den ska finnas i någon affär och inte beställas över internet

De jag hittar är antingen i plast eller MEGATRÅKIGA! :(
Men jag vill ha något snyggt eftersom den ska vara hyffsat synlig i sovrummet.

Just nu så har vi en ikea bag/påse och har tvätten i men hur snyggt är de då? Inte något vidare enligt mig! Jag är helt enkelt less på den.

Tips någon?
Jag har kollat på ikea, jysk, Järnia, Ica Maxi, Coop... Men nopp.

Nu ska jag iväg å jobba. Ikväll blir det spelkväll så vitt jag kan se.
Ha de!

Kommentarer
Postat av: MM

Köp en i plåt från IKEA som du hade i ditt rum.

2010-01-09 @ 09:35:55
Postat av: Annika

Hej!

Har faktiskt inte hittat tvättkorgen på Mio, har bara sett trappstolen som heter Ven. Kan meddela att jag fortfarande är på jakt efter en SNYGG tvättkorg men det verkar vara hopplöst :-(

/Annika

2010-01-09 @ 14:23:46
URL: http://www.nawla.wordpress.com
Postat av: Jessie* Bloggägaren.

MM- Jo jag har allt funderat på det..Finns den kvar tror du?

2010-01-09 @ 22:57:54
URL: http://sekita.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det är ju en sån där plåthink jag oxå vill ha! Köp en till mig med om ni åker!:)

2010-01-10 @ 10:28:05
Postat av: Jessie* Bloggägaren.

Hehe okej Fanny men räkna med att du ska med oxå då ;)

2010-01-10 @ 13:28:16
URL: http://sekita.blogg.se/
Postat av: peter

min tvätt ligger i ett hörn i badrummet... vem behöver tvättkorg? :P

2010-01-12 @ 07:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0