Inflyttningsfest 30/1-2010

Yes! Då va det avklarat och riktigt lyckat med :)

Vi bjöd 25.. 12 tackade ja...29 kom :P hehe
Tack för alla fina gåvor =)

Jag vet inte vad jag ska börja..Minnet är kort...kallt va det säkert ute..
Många härliga människor och gamla bekanta dök upp. Min gymnasiekompis ifrån Vbg kom och festade samt sov över. Det va verkligen länge sedan man träffade henne :) Vi ska försöka sattsa på Fallens dagar i år om inte jobb dyker upp :P

Många glada miner och mycket tjöt om allt och inget. Både kusinen Johan och Martin kom hem till oss med :)
Och min Bål fick högsta betyg! Lätt att det blir nästa fests dricka om inte plånboken har något emot de :P

Vi fick en gästbok av Madde, matte och kalle som gick runt hela kvällen. Dock bestämde Fanny att en sida skulle rivas ur på grund av allt för snuskiga och vulgära ord som vi har luskat ut att de kan ha kommit ifrån en viss stefan.. Nämner inga efternamn :P

Jag har många roliga bilder ifrån festen men om mina kompisar som följer denna blogg råkar ha några så är det inte mej emot om ni skickar dessa :D
Jag blev stylad av Sanna J inför kvällens fest! En stor elloge till henne!

Min favo Malin ifrån vbg kom och va med på festen samt sov över :D

Vi hade hur kul som helst och jag har verkligen saknat henne :) Fallens nästa!

 

 

Självklart ska en gruppbild in här med!

Inte riktigt alla tjejer med men men..

Nepp nu ska jag lägga mig...

Att tillägga är att jag har åkt på en riktigt sliskig förkylning.. Så akta er för att komma hit de närmaste dagarna!

hehe.. Hoppas ni också har haft en toppenhelg!

Många goa kramar ;D

//Jessie*


Kommentarer
Postat av: Anonym

angående gästboken.

Det var inte enbart Stefan ;) höhöhö

2010-02-01 @ 23:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0