Fiske, grillning och underhållning

Fiske, Grillning och underhållning bjöds jag och Wiktor på när vi åkte till Jämnasjön med mamma, pappa och Ann-Louise och Peter.
Vi fick ingen fisk tyvärr men de va värt ett försök.
Under tiden som vi fiskade och grillade så åkte några bilar runt på isen i nån bana och stylade.. Ganska kul å se på. Nån satte sig i snön och det blev en och en annan doughnut riktigt roligt att se på :) Jag blev allt lite sugen på att testa min bil där ute men så ska jag ju besiktiga den i Februari så det känns lite onödigt att paja den för en timmas skoj.


Annars så har vi väl inga större planer idag? Vi ska iväg en sväng till gamla lägenheten om en stund och mäta och städa den. Segt men det måste göras.

Ha en underbar dag!
=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0