....

Dött på jobbet idag.. Har suttit i telelefon i nästan 2 ½ timma.. Kallt som attan ute och jag behöver verkligen köpa nya vinterdäck för dessa tar knappt något.. Fast när jag tittar ut så är det inte bara jag som glider med bakdelen av bilen..haha.. Har inte hamnat i något dike iaf och det är jag riktigt stolt över med tanke på ishalkan som tagit över hela Sverige.

Men ska inte klaga.. Det är ju hur fint som helst ute! Hoppas att vi får flera vintrar som denna!
Varm sommar och kall vinter med snö.. Underbart!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag babblar bara på här.. Blir nog en spelkväll med Fanny och co på Lördag :)


Ikväll blir det tacos :D Mumma! Har inte ätit mer än en macka på hela dagen så det ska bli gott.
Ispimpling och grillning på Söndag! Ser fram emot det.. Då åker mina färgglada raggsockar på som jag fick av Wiktors mamma året innan :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tihi, jag har varit nere i diket två gånger redan:P haha (dock betyder inte detta att jag inte kan köra bil):P

2010-01-08 @ 16:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0