Bara en liten påminnelse till mig själv!

Okej bara en liten påminnelse till mig själv om morgondagen.

1. STÄDA!!!
2  Möta upp Sanna efter hon har jobbat klart och shoppa i "storstaden".
3. Köpa massageolja så jag kan ge Wiktor en ryggmassage i 3 års pressent ;D Vi skulle köra på enkelt och billigt och sattsa på något större senare på året :)
(trott eller ej tre år går väldigt snabbt och jag är lyckligere än någonsin) 
4.  Laga en god middag och låsa alla dörrar och montera ner ringklockan, ljudisolera lägenhetsdörren emot påknackning, Dra ur sladden ur telefonjacket, Stänga av mobilerna.
5. ...

Detta borde jag komma ihåg men med mitt minne så kan allt gå åt skogen.. Tur att det finns blogg.. och att Wiktor aldrig läser den :P





Okej vidare...

Idag så har Fanny vart här ... 3 gånger :) Hon är så söt och jag är glad att vi är arbetslösa ihop, så vi har varandra nu när det börjar bli tråkigt att vara just arbetslös.
Linda kom hit en sväng innan hennes träning och mumsade på en av mina hemmabakade thekakor. Toppbetyg av henne med :) Och toppbetyg till Fannys kvällsmat pannkakor! Mumma!

Har suttit å målat på en liten cupcake teckning som jag snart är klar med. Det är inget WOW i den men den är allt lite söt på sitt sätt.
Trott eller ej men den svartklädda tjejen börjar sjukt nog gilla de glada och ljusa färgerna.. Kommer dock ta ett tag innan jag köper något i de kaxiga men ändå söta färgerna..
Och trott eller ej men jag är nog lite inspirerad av bloggaren Foki. Jag blir liksom glad av alla de där färgerna!

Nu tror jag baskemej att jag måste sova.. Får inte vända på dygnet såhär. Fy mig!

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0