Vilken energi

Jobbet!
Vilken energi! Otroligt! Vid denna tiden så brukar jag sova så gott även fast det bara är början på veckan.
Men nu sitter jag här..
Gruppchefen på autoliv(där jag har jobbat i tre veckor) undrade om jag ville jobba över efter klockan tre! Självklart! 1-2 timmar tänkte jag.. Men när jag väl satte mig i bilen så va klockan 18:30... hum hur gick de till?
Ja, ja .. Men kul va de! Fick jobba med gruppchefen "Tessan" och en annan tjejes som heter Anna-Karin. Hur goa som helst och ja, vi glömde helt av tiden :P haha ^^

En ursäkt!
Jag ber om ursäkt för att jag är dålig på att uppdatera just nu.. Men som du/ni märker så har jag ganska mycket att stå i och dagarna är korta. Men försöker att uppdatera så gått jag kan!

En snabbis om helgen som gick.
Golfkrogen hade öppet i Lördags och förfesten va hos Daniel H, en av Jens (Fridas killes) kompisar.
Det va en riktigt trevlig kväll och många nya ansikten.
Söndagen va seeg, vi och Fanny käkade pizza och kollade på film ihop å så hann jag tvätta tre tvättar så fdagen va inte helt bortseegad ändå ;)

Nepp nu ska jag kolla klart på Guldfeber med Erik och Mackan =)

Ha de fint/najs/underbart/mysigt/gött ! You name it! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0