Tisdag

En liten snabb uppdatering för de som är intresserade..
Har jobbat måndag och tisdag tidigt och det verkar som att jag får jobb hela vecka :)
Har lärt känna en jättego tjej via manpower som jag också samåker med på dagarna!

Försökte att slinga håret igår kväll med hjälp av Wiktor men, det syntes knappt inte. Skulle göra ljusare slingor. Men men..Fick dock ett gott skratt när man såg ut som en alien i huvet. Fullt med massa folie ;O

Dagarna går fort och snart är det helg igen. Då lutar det att gå å se Arvingarna i parken och kanske dansa en å en annan bugg ;)

Nepp nu ska jag hoppa i säng så jag orkar med resten av veckan. Kan dock bli svårt att somna nu när man slocknade direkt efter att man kom hem på jobbet. Kanske ska kolla klart på The Good Whife på tv 4.. Den verkar ganska bra :) Kanske blir lättare att somna efteråt.

Så god natt alla goda å glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0