Telefonärenden.

Oj, vaknade tidigt och har suttit i telefon i hela 1 timma och 45 minuter.
Har vart tvungen till att ringa till lite olika ställen.
Det värsta som finns är att bli runtskickad till olika telefonister inom handels och handels A-kassa. Gäller säkert andra A-Kassor med. Men ca 1 timme tog det innan jag fick ett vettigt svar.
Ska byta över till IF Metals A-kassa nu med tanke på att Manpower i Vårgårda har den inriktningen.

Nu är jag rädd för att jag blir runtskickad när jag nu ska ringa till IF Metall och bli medlem i endast A-kassan till att börja med iaf.
Man vet ju aldrig.. Kanske får sitta där i ca 1 timma med?!

Ne hoppas inte det. Nu ska jag iaf ringa sedan ska jag börja med mat så Wiktor och jag får i mig något och 14:54 börjar jag jobba. Skojsigt! =)

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0