Nyttigt med Söndagar :)

Trött efter gårdagen givetvis! Det blev en kväll hos Kalle med några till, riktigt trevligt! och kvällen avslutades på den lokala puben Gallis.

Vaknar som alla dagar i denna veckan 04:10. Det är nog den största nackdelen med att jobba tidigt på en industri. Man kan aldrig riktigt sova ut.
Så jag gav katterna mat och försökte somna om igen efteråt. Det gick väl sådär.. Till och från.. Men höll mig ändå kvar i sängen till 09:10.

Nu ska jag tvätta fönstrena i lägenheten (inte de som finns i direkt solljus) sedan bär det av till mamma och pappa för att deklarera och för att smaska på en riktig Söndagsmiddag! Hoppas jag ;)
Jag ska även försöka att skriva klart mitt personliga brev till skolan jag ska söka in till i höst om jag inte lyckas få fast arbete.
Om det inte regnar eller blåser för mycket så kommer jag även att gå en långpromenad :)

Fick reda på i Fredags att jag kommer att jobba det sena skiftet denna veckan. Jag och fyra snubbar som man bara har sagt hej till. Men jag är ändå riktigt stolt för jag kommer att för första gången sköta två hela linor helt själv!
Börjar alltså 14:54-00:06. Ledig Fredag.
När vi ändå är inne på FREDAGEN så ska jag fira min goa kusin Dennis som då fyller 20 år :) Skojsigt!

Jag gillar söndagar! Inte för att det är en hel vecka kvar till nästa, utan för att det oftast är den dagen som man får mest
gjort. Man tvättar, städar och gör nytta.
Eller så sover man bara bort den och samlar energi som bara den.

Nepp nu är det nog dags å sätta igång. Tiden trillar iväg så snabbt när man skriver i sin blogg :P
Hoppas att Du får en toppensöndag!

Ha de fint!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller med dig om Söndagar :)Man sover bort den eller så gör man någonting som är vettigt.

2010-04-18 @ 11:05:17
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0