Lördagstripp

Ursh! Jag gillar verkligen inte när det blåser så här mycket ute..Jag får rent ut sagt kalla kårar av det!

Wiktor, Fanny och jag drog iväg till Alingsås för att kolla runt lite i affärena. Det blev ett glammigt vitt nagellack med märket Depend NR 38. Tog på lite nu när jag kom hem och gillar det skarpt.

Innan vi åkte hem så käkade vi på Musses, alltså lyxigt god mat. Turkisk restaurang som ligger lite avsides ifrån centrum. Fint upplaggt och smakupplevelse som skjuter i höjderna. Men man får räkna med att de går på ca 160 kr/ pers.

Nu så ska jag slänga mig i soffan och bara låta maten smälta innan vi bestämmer oss för vad som ska hända ikväll.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hillar inte heller blåsten

2010-04-17 @ 21:10:28
URL: http://juntunens.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej, vad händer idag?

2010-04-18 @ 00:40:50
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0