Kvälls inlägg

Brevid mig ligger tre pojkar å sussar så sött :) Wiktor, Nisse och Pablo :)

Jag fick en laptop av Wiktor i födelsedagspresent! Jag älskar den!!! Så nu ligger jag i sängen och skriver.. Visst jag vet att man inte får ha en laptop eller någon annan slags dator i sängen pga av fläckten. Men en enda gång kan väl inte skada den?

Idag så har jag vart med Fanny och Frida på loppisen i Herrljungaparken och fyndat för endast 100 kr!
Det blev ett fint tvåvånings kakfat med blomstermöster på :) Sedan blev det lite annat bös med...

Wiktor har snällt suttit hemma under tiden och försökt att få igång internet på denna dator. Men utan några framgångar.
Som tur va så va Stefan hemma och kom över och fixade det! Stort tack till dig!
Jag har även hunnit med att baka mina berömda mandelmassabullar och Hallongrottor som jag ska bjuda på imorgon.

Nepp nu ska jag försöka att ta mig in på Fejjan igen efter några misslyckade försök. Tro mig jag skriver in rättlösen å allt men det kommer fram att man ska diognatisera anslutningarna... Får försöka några gånger till annars så får jag prata med snillet stefan imorgon igen :)

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0