Jobb och presenter :)

Okej sista kvällspasset för denna veckan! Det är en otrolig lättnad men ändå riktigt tråkigt, för jag har ju lärt känna killarna och tjejerna på kvällarna. Dock saknar jag ju självklart tjejerna och "gubbarna" på det tidiga passet med.
Är ganska nyfiken på hur det blir nästa vecka.. Har inte fått reda på hur jag ska jobba än, men ska kolla upp de idag.

Igår bjöd jag ju på fika som va mycket uppskattat av kollegorna och ikväll så skulle jag bli bjuden på pizza, vi får väl se :P haha^^
Som sagt härligt gäng detta!
Skulle det finnas minsta chans till att få söka jobb antingen dag eller kväll så tar jag den med en gång! Det är en sak som är säkert!

När jag kom hem runt 00:30 så hade jag fått ett kuvert med pengar av Agneta, Ove och Ludwig. Sen så hade mamma och pappa vart här med och haft med sig godis och jättefina tulpaner samt ett kort där det står:
 Grattis på födelsedagen önskar mamma pappa Natalie och Marcus i förskott.... Så sött :)

Vid middagstid idag så kom Fanny över med en stor blomstergrupp som jag skulle ha på balkongen :) Tack sötis!

Nepp nu ska jag hoppa in i duchen och göra mig i ordning inför kvällens slit. ;O
Hoppas att ni får en trevlig dag och eftermiddag samt kväll :D

//Jessie*

Kommentarer
Postat av: simone

pizza vore ju inte heeelt fel :D

2010-04-22 @ 16:00:07
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0