Glad och trevlig påsk på er alla :D

God middag!
Idag vaknade jag riktigt tidigt men somnade om lika snabbt igen så 10 gick jag upp..
Igår gjorde vi en smarrig smörgåstårta som vi smaskade på det blev ganska mycket över som räckte till frukost med :) Mums!  Å nu till frukosat så va den mycket smarrigare och godare!

Nu så ska jag snabbt iväg till systemet för att köpa lite RED GOLD smultronvin(Jag blandar ut det med sprite för att det inte ska bli lika starkt) som jag ska smaska på ikväll. Det är ju Påsk så då får man allt njuta tycker jag..
Igår fick jag ett fint godisfyllt påskägg av Fanny =D och en vit fin lampskärm av Wiktor :)
Till Fanny lyckades jag hitta en liten men söt ask/låda/box "You name it" och fyllde den med lite smaskigt godis och ett marshmellowshjärta. På den stod det "Jag gillar dig".. Det passar perfekt för söta lilla Fanny och hon blev jätteglad..
Vi hade redan så mycket godis hemma så Wiktor fick ett STAR WARS kinderägg ;) Task completed!

Vad som helst kan hända ikväll.. Det har gått lite rykten om grillning men vet inte om det blir av?
Solen skiner och himlen är nästan molnfri! Så detta kommer nog att bli en riktigt lyckad påsk vad som än händer :)

Så till sist vill jag bara önska DIG en Riktigt GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0