Där ser man...

Jahopp, där ser man.. En kollega på jobbet hade råkat se mitt personnummer och visp så ska man bjuda på fika nästa Onsdag.
Just denna personen som uppmärksammade detta är helt galen i att just FIKA så jag kommer inte undan.

Förövrigt så har jag haft en trevlig dag på jobbet och efter det så hann jag med att damsuga och en promenix med Sötisen Fanny och Älsklingen Wiktor :D
Underbart! Förrutom att jag fick håll efter halva rundan. Typiskt.

Nu ska jag kolla klart på "Halv åtta hos mig" =)
Sedan blir det sängdags!

Måste bara lägga in ett klipp som Wiktor uppmärksammade i morses vid 05:30 (han började tidigare och gick upp samtidigt som mig)




Oj Oj....oj-oj-oj!
Så himla härligt! Då är man trött.

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0