Avslappnad

Idag jobbade jag på järnia igen efter många veckors tid (känns det som).
Det va nog den segaste dagen på länge.. 59 pers på hela dagen.. Seegt men ändå skönt, för de va ingen press på sig.
Men sen så tröttnade jag ganska snabbt med.

Wiktor hade maten klarn när jag kom hem och det är så himla skönt att bara sätta sig ner.. Men trott eller ej så älskar jag att jobba.. Efter tre veckor med att stressa för att komma upp i tempo så längtar jag ändå INTE tillbaka till arbetslöshetstiden.
Som sagt jag verkligen älskar att jobba!

Då va det sagt! Nu ska jag hoppa i säng för tidigt i morgon så ska jag iväg till Autoliv igen och mina kära kollegor :)

Ha en mysig/trevlig kväll och sov så gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0