21 år idag då..

Jag vet inte om det är mycket till att fira.. Och det ska jag ju inte heller.. Eller jo ska ta med mig lite bullar till jobbet "And that´s it!"
Första gratulationen kom 00:03 av michelle en jobbarkompis på Autoliv. Varefter kram ifrån Bassri och flera gratulationer.
När jag kom hem runt 00:30 så fann jag detta påköksbordet.....



Eftersom jag precis hade motstått frestelsen att köpa en Kitkat ur en gotti-gott-gott-maskin på jobbet så bara jag dök in på Noblessen. hihi de va gott!


I bilden på Nisse stod det GRATTIS JESSICA! (och hans egna smilis), önskar Wiktor, Nisse och pablo Pusspuss.

Detta kommer nog att bli en kort men mysig födelsedag.
Så se nu till att ha en bra Jessica-dag idag! ;)




Kommentarer
Postat av: simone

Så smarrigt :D

2010-04-29 @ 15:46:40
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0