Trött, Trött, Trött


Jobbat 11-18 idag och direkt när jag kom till Herrljunga så skulle vi iväg å storhandla.
Så nu är frysen full igen :P (nästan så den börjar hicka)
I Falköping(där vi storhandlade) mötte jag Malin B ifrån Op på parkeringen, hon hade precis vart å tränat lite cross. Hon berättade att hon förmodligen skulle flytta upp till storstan´ stockholm. Toppen då vet man vart man kan övernatta om det inte är ledigt hos Ida G ;)

Väl hemma igen så somnade jag nästan på soffan, men ett glas med Cola fick upp mig igen..
Nu känner jag dock att tröttheten kommer över mig igen så det kanske är dags att krypa ner i sängen.

Japp inget annat att berätta om dagen som var..

Jo, just det.. Vi har visst en granne som är mordhotad för att personen såg ett slagsmål... Visst kan man sova lungt då? hum... Vill verkligen flytta nu! Snälla svara på mina jobbansökan och GE MIG ETT FAST JOBB!

Sökte ett nytt jobb i GBG idag med.. Hoppas hoppas..

Ha det underbart!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0