Trött men glad

Idag är jag verkligen trött.
Igår blev det ju Mörlanda på kvällen och jag är verkligen glad att jag åkte med.
Förfesten hos Fanny var hur kul som helst, vi blev till och med bjudna på champagne av Fanny.
Dock lite oväntat att man skakar den inne och öppnar den inne i lägenheten. Kan ärligt säga att jag inte har skrattat så mycket på evigheter. Många bilder, ska försöka få dem av Fanny å lägga över dem till datorn.
Efter champange- och kex å ostkvällen så drog vi hem till Sanne och Jesper där Elin, Kalle, Robban, Mike, Jenny redan befann sig.



Sedan drog vi vidare till Mörlanda. Där jag, Fanny och Frida kom ut ur skogen med rivmärken och blåmärken.. Undra vad som hände?? :P          Tips* GÅ INTE IN I SKOGEN PÅ FYLLAN!!
Väl framme vid ingången var det fullt med folk.
Wiktor och jag hade redan innan bestämt oss för att inte gå in och tur va väl det för vi hade fullt upp utanför hela kvällen att prata med folk.

Sänder ett stort tack till Madde J som körde oss dit och Daniel(maddes boyfriend) som körde hem.


Bra musik, mycket prat och goa vänner är verkligen en bra sammanfattning på det hela :)
Tack!



Idag så vaknade vi tidigt, slöa men ändå på glatt humör =)
Planer inför dagen.....ZERO.... Har dock en kittlande kännsla långt bak i skallen av att jag lovat Sofia något idag? Får nog ringa å kolla lite senare om inte hon hinner höra av sig först.

Wiktor har somnat i soffan och jag har lyckats ta en bild på det men, vågar inte riktigt lägga ut den här ifall han skulle se den å bli sur, så ni får nöja er med bilder på våra kopior.
Min kopia och även "stalker" dagstaget kort.

Wiktors kopia. Dagstaget kort.

Såhär slöa är vi idag.. Jag tror att katterna sammanfattar det hela ganska bra.
Kanske borde hoppa in i duschen nu så man kommer igång lite idag..Kan hända att det blir en sväng till Jonslund och Jens med Wiktor å Fanny. Det va visst prat om Pizza i Nossebro.. Vet dock inte om man orkar med det en dag som denna och efter en kväll som igår =)


Nepp, ska väl ta å göra en dag av söndagen med!
Ha det underbart!
/// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, det var skitkul igår!:D

2009-09-20 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0