Sovmorgon

Sovmorgon idag, vaknade av att Pablo gjorde ännu ett märke i tapeterna i ett försök att klättra längst långsidan på dörrkarmen :(

Helgen var helt ok.
Serverade Korv med bröd, och såg till att kunder gick vår tipspromenad.

Sen på kvällen så var det Kärven.
Orkar inte skriva om den nu..Så kort sammanfattning..
* Kände mig söt i den nya tröjan och snygg i de nya skorna. På hemvägen fick jag dock ta av mig skorna å gå i strumplästen. Fasiken va ont man hade efter att ha dansat i nån timma.
* Matilda är en riktig jävel på kortspel.
* Ove är grym på att bygga barbord.
* Träffade många nya ansikten och fick tjötat av mig så det räcker för 3 veckor fram över.
* Essungabor visade att Herrljunga finns på kartan och besökte kärven.=)
* Det lättaste sättet att bli uppraggad på är i hamburgekön efter feststället har stängt(ganska kul att vara med om och att bevittna). Det är väl då de flesta lägger in en extra växel för att få med sig någon hem. haha^^
* Henke övernattade.

Dagen efter (SÖNDAG):
* Henke åker.
* Adde och Fanny kommer med Pizza och bilen.
* Fanny åker.
* Adde och Wiktor grejar hela dagen med Addes Xbox.
* Jag kollar på True blood och några avsnitt av Full frys.
* Runt 18-tiden åker Adde.
* Wiktor och jag äter kvällsmat, myser och kollar på Full frys.

Idag:
* Lyssnar på Mika och dansar och sjunger falskt till :P
* Har tvättid 14-20 så ska utnyttja den.
* Kanske simning eller en lång promenad med Fanny.
* Ska försöka få med mig Wiktor å storhandla efter han slutat.
I övrigt ganska seeg.

Jobba imorgon.

Japp detta va väl en kort sammanfattning ;)
Här kommer lite Mika Grace Kelly som får en på gott humör =)

Ha en underbar dag!
//Jessie*

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha, så sjukt kul att spela sista sticket i lördags och krossa allt motstånd ;P

2009-09-28 @ 20:37:41
URL: http://ozzylda.blogg.se/
Postat av: peeeeter

riktigt kul att komma hem faktiskt, tack för i lördags :D

2009-09-28 @ 22:44:11
Postat av: Bloggägaren

Matilda - Haha, ja det va ganska kul å se dig vinna över Kalle :) Måste göras om. Vi tar väl det till helgen igen?



Peter- Det va jätteroligt att du tittade förbi med =)

Du får se till att komma ner lite oftare nu å ta med dig Herman igen =)Ni får ha det så kul i Stockholm! Se till att ta många bilder på "kändisar" ;)

2009-09-29 @ 08:28:12
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0