Söndags mys

Vi var uppe tidigt både jag och Wiktor idag, så vi bestämde oss för att besöka skogen vid Jämnasjön för att försöka hitta lite kantareller. Vi fann dock bara 10 st, vet inte ens om de är äkta? Så jag började plocka lingon för det fanns det gott om där.
När vi kom hem så kökade jag ihop någon maträtt som ännu inte är uppfunnen, det smakade helt ok och jag fick högsta betyg av Wiktor så jag är nöjd.

Nu ska jag väl sätta igång med att göra lingonsylt. Det ska bli spännande å se hur detta kommer att gå.

Imorgon ska jag ut med Sofia och Shiba igen å försöka hitta lite mera kantareller :) Men det blir inte Jämnasjön!

Ha det underbart!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0