Någon som har ett tips om hur man går ner för trappor med klackisar?

Igår va man chaffis åt Alexandra, Fanny och Adde.

Gick upp för ca 45 min sedan kl 07:00 p g a att jag ska hinna med att handla innan jobbet.
Så se till att palla er iväg å gör tipspromenad och få en gratis korv med bröd på närmaste Järnia. Kanske vi ses :)

Ikväll blir det korprocken med för-förfest hos Fanny och sedan bär det av till Elin å kalle. Efter det blir det korprocken på Kärven. Hoppas verkligen att det kommer något roligt folk dit. Ska ha på mig mina nya skor, måste dock lära mig att gå i dem?!?!?!
Någon som har tips om hur man går nerför i trappor med klackskor... Märks det att jag inte använder såna? :P haha^^

Nu ska jag ta det lungt i 45 min och sedan bär det av till jobbet. Ska gå in å pussa lite på Wiktor ;)

Ha en underbar dag!
//Jessie*

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker det går lättare om man försöker gå ganska snabbt ner i trappor, typ småspringa (glöm inte att hålla dig i räckena bara;)

2009-09-26 @ 11:52:36
URL: http://ozzylda.blogg.se/
Postat av: Elin

korprocken är död och företagsrocken har tagit över. Jag låser dörrarna 19.02 för att det ska hinna bli någon förfest här, och det vet Fanny:)

2009-09-26 @ 12:17:04
Postat av: Bloggägaren

Matilda- Tack, jag ska tänka på detta =)



Elin- Varför då? Varför just så tidigt och varför låsa? Är det bara för att Fanny och jag och Sofia, vill vara lite själva innan. Det är ju bara vi tre. Du får väl igång festen bra innan vi kommer ändå?

2009-09-26 @ 15:33:48
URL: http://sekita.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, kanske för att vi tycker det vore kul om ni nån gång kommer innan nio ;) The more the merrier! :D Ses ikväll! Wohooo

2009-09-26 @ 17:15:10
URL: http://ozzylda.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu var detta ett internskämt pga att Fanny alltid är sen, vi brukar skoja om det. :)men för all del kom när ni vill!

2009-09-26 @ 17:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0