Minnen

Rensade igenom en pärm med en massa papper igår kväll runt 23:30, kunde inte somna.
I pärmen finns Betyg ifrån grundskolan,båda mina gymnasium och slutbetyget. Jag hittade också intyg ifrån olika praktikplatser och det va så roligt å läsa igenom dem. Jag skötte mig ganska bra :P

Jag hittade två papper som jag har ganska starka minnen till, det ena är ett betyg som min pappa har skrivit med stora bokstäver "MIN DOTTER!!!" kommer ihåg det så väl när han ropade upp mig och visade att han hade satt det mitt på anslagstavlan på hans kontor.

Det andra är en liten "dikt eller liknande" som jag fick när jag slutade nian. Alla som slutade fick en var.
Jag vet att jag kom sist in i salen pga mitt hår som tog 3 timmar att göra :P
På lappen stod det-

Jessica är en toppenkamrat,
Vi räknar hennes värde i flera karat.
Får man henne som guide när man kommer som turist,
lär man aldrig på omtanke lida någon brist.
// Maria :) o Tina :)   (mina lärare 6-9)

Vill bara säga Grattis Maria till 50 års dagen i efterskott!


Näpp nu ska jag göra mig i ordning för snart ska jag madde och frida iväg och kolla in krokstorps lanthandel :)
Sen vet jag inte vart det bär av idag. Kanske blir det simning ikväll om jag kan få med mig någon.

Imorgon blir det innebandy för hela slanten, jag har köpt en ny träningsdress. Det är bara skor som fattas men det löser sig nog :P

Ha en underbar dag!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0