Knallerian

Idag är jag uppe ganska tidigt för jag ska iväg till Borås med Fanny och shoppa lite kläder och annat inför helgen..
Får se om jag köper något, är egentligen bara med för att vara smakråd, men jag brukar inte kunna hålla mig!
Köper jag något så är det Fannys fel "säger vi" haha.
Har fått med mig en lista på vad jag ska köpa till folk.. Bara mina pengar räcker till mig sj så är jag nöjd.

Aja nog tjötat om det.. När jag kommer hem runt 2-tiden så ska jag iväg å Simma med MaddeJ om hon har tid. Annars så ville Fanny ha med mig hem.
17:45 så skulle sofia komma förbi och hämta upp mig och Wiktor inför en timmas innebandy. Det ska bli skönt att få springa av sig lite eftersom jag inte klarade av att va med förra gången =)

Nepp, nu ska jag in i duschen och göra mig i ordning inför dagen!

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0