Jobb+Pubafton

Precis som det står i rubriken.
Först så ska jag jobba 12-18 och direkt när jag kommer hem så blir det lite stressigt med dusch och ombyte m.m.
Sedan bär det av till Pubafton på Kronan med Irrlänskt tema och buffé. =)
Vet inte hur många vi bli än men hoppas på att det blir en del, jag hoppas också på att Wiktor vill hänga med. Fast det beror på om han är trött efter jobbet eller ej.
Får väl se hur det går, jag ska vara nykter å köra ikväll men det kan bli sent ändå.
Måste köpa låsspray idag och en tändare så jag kan komma in i bilen ikväll.. Vore pinsamt om vi inte kommer någonstanns för att det har frysit. Förhoppningsvis så finns det säkert plan B. haha^^


På grund av pengabrist så tar jag tillbaka det jag skrev tidigare idag..
Nu kommer jag istället att vara chafför :) Kanska känner några utanför :P Kom dit å håll mig sällskap ;)

Bord måste bokas om ni är sugna på de! www.clubkronan.com -  under program hittar ni bilden och nr :)

Imorgon ska jag stå å dela ut korv på Järnia och Filip (jobbkollega) ska ha hand om tipspromenad.
Ni får väl ta en kik förbi.. Tipspromenaden är väldigt lätt, jag klarade alla förutom en fråga när jag blev förhörd ;)
Nepp, nu får jag väl skutta in i duschen så jag blir klar någon gång!

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Elin

Tror dock inte att låsspray behövs än, då det är typ 9grader på natten än så länge.

2009-09-25 @ 17:07:55
Postat av: Fanny

Tack för skjutsen:D

2009-09-26 @ 14:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0